Գնահատման ուղղությունները | 5 | 4 | 3 |
Թեմայի արդիականությունը | Ներկայացվող թեման արդիական է, առնչվում է մեր առօրյային: | Ներկայացվող թեման թեև արդիական է, բայց քիչ է առնչվում մեր առօրյային: | Ներկայացվող թեման արդիական չէ: |
Թիմային աշխատանքը | Ներկայացվող աշխատանքում հստակ երևում է թիմային աշխատանքը, յուրաքանչյուր մասնակից ունի իր առանձին ներդրումը, յուրաքանչյուր մասնակից տիրապետում է ներկայացվող աշխատանքին: | Աշխատանքում հստակ չի ընդգծվում թիմային աշխատանքը: Ներկայացվող աշխատանքում կա աշխատանքի անհամաչափ բաշխում: | Բացակայում է թիմային աշխատանքը կամ շատ թույլ է արտահայտվում, աշխատանքը հիմնված է 1-2 սովորողի վրա: |
Թվային միջոցների կիրառությունը | Թվային միջոցները լայն կիրառված են: | Թվային միջոցները բավարար չափով կիրառված են, աշխատանքը բավարար չափով լուսաբանված է համացանցում: | Թվային միջոցները վատ են կիրառվում, աշխատանքը լավ լուսաբանված չէ համացանցում: |
Թեմայի լուսբանումը | Աշխատանքը լավ լուսաբանված է համացանցում: | Աշխատանքը բավարար չափով լուսաբանված է համացանցում: | Աշխատանքը լավ լուսաբանված չէ համացանցում: |
Կատրաված գործնական աշխատանքները | Ներկայացվող աշխատանքի մեջ գերակշռում են գործնական կատարված աշխատանքները: | Ներկայացվող աշխատանքի մեջ չեն գերակշռում գործնական կատարված աշխատանքները: | Ներկայացվող աշխատանքի մեջ բացակայում են գործնական կատարված աշխատանքները: |
Վերջնական արդյունքները | Թիմը հետևողական է իր բարձրաձայնած հիմնախնդրի լուծմանը, հստակ ընդգծվում է աշխատանքի վերջնական արդյունքը: | Հստակեցված չեն վերջնական արդյունքի հասնելու մեխանիզմները: | Չի երևում կատարված աշխատանքի վերջնական արդյունքը: |